DET HÄR MED RUBRIK......


Som väntat så gick det ju super bra för mig att blogga! *hooost*, eller inte...
Men jag ska faktiskt inte ge upp riktigt än utan ger det en chans till.

Nu är det bara en vecka kvar tills skolan börjar och kommer nog inte spendera alla timmar framför datan, men ska verkligen försöka att hålla en någorlunda uppdatering.

Dom senaste dagarna har det ju inte heller varit något bra väder, antingen har det spöregnat/blåst hur mycket som helst/eller bara varit väldigt kallt. Så det har inte heller blivit någon ridtur med Nicke och Nisse.
Det gör att jag inte har så mycket att skriva om på hästfronten...

På ett sätt känns det ändå som om jag kommer få mer att blogga om när skolan börjar, då rider jag ändå lektion en gång i veckan och har antingen elevens val nere på ridskolan också.
Men jag kommer ju antagligen ha sjukt mycket att göra med skolan också eftersom jag börjar 9:an så vi får helt enkelt se hur mycket uppdatering det blir på bloggen.. men ska verkligen göra mitt bästa!

Ikväll spenderas kvällen i Delsbo med kompisar så då blir det ingen uppdatering, men kan försöka skriva ihop några inlägg innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0