HUDIK

Har just kommit hem ifrån en heldag på HRPK där det har varit ponnyhopptävlingar.
Blev att jag åkte idag istället eftersom nacken blev sämre i fredags/igår. Nu har det däremot börjat gå åt det bättre hållet vilket är väldigt skönt.

Men idag har jag alltså fotat i ungefär 5 timmar, fast det var pausar/banombyggning också såklart.
Har iallafall runt 500 bilder som jag ska sätta mig och ladda över och fixa nu, tar nog ett tag.

Ser även fram emot imorgon, då den första ridlektionen för terminen är. Får se hur mycket min nacke orkar med, men som det känns nu ska det nog gå bra.
Imorgon tar vi det nog även väldigt lugnt eftersom hästarna inte är riktigt igång efter "semestern" än, sedan är nog inte ryttarna i kanonform heller. Iallafall inte jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0