REGN

Regnet det bara öser ner....


Kul väder det har varit nu dom sista dagarna innan skolan ska börja, bra avslutning lixom.

Har iallafall varit till Madde och ridit med Sandra idag igen, Miranda skötte sig bra som alltid!
Böjade regna precis när jag satte mig i bilen och skulle åka dit, men det duggade som tur var bara.
När vi hade vänt hemåt till stallet igen så började det regna ordentligt, väldigt skönt att nästan vara vid stallet då!

Hade egentligen behövt rida Nisse och Nicke med någon idag, men så mycket som det regnar nu så får det vänta tills imorgon.
Ska istället sätta mig och ladda över bilderna jag knäppte på Sandra och Ludde igår.
Några kommer säkert upp här och sedan ska jag skicka dom till Sandra också!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0