2 DECEMBER

Även denna dag har enbart spenderats hemma, fast är branog mycket piggare nu!
Eftersom jag har varit hemma har jag inte gjort alls mycket = inte alls mycket att blogga om... tog en rejäl sovmorgon och har sedan kollat på några filmer.
Är imorgon barnvakt hela långa dagen så jag och Douglas ska kolla på julkalendern som vi får i paketkalendern imorgon, (nej, nej vi har inte alls fått samma sak ett antal år..) supermysigt!
Får se vad vi hittar på efter det men känner jag Dogge rätt blir det nog tv-spel av något slag. Är sedan hemma själv på kvällen så får väl se vad jag hittar på.
Har inga bloggidéer alls, ska försöka skriva ihop några inlägg imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0