3. Det här behöver jag träna mer på

Oj, det finns hur mycket som helst som jag behöver träna mer på så allt går inte nämna här.
Men för att nämna en sak som ridläraren kommenterar i princip varje gång är min blick. Jag är fullt medveten om att min blick är allt annat än bra och har så varit ett tag. Händer också att jag lägger hela huvudet på sné, ett tag när jag red Petra väldigt mycket började även hon vinkla huvudet lite.
Tänk hur mycket hästarna faktiskt går efter hur vi rider.
Min blick har alltså varit dålig under en längre tid, men det är så svårt att vänja sig av vid en ovana...
Det finns hur mycket som helst som jag behöver träna mer på men ska jag nämna allt här blir ni så uttråkade. Tar allt annat någon annan gång i stället. Man blir aldrig fullärd!

Har i princip inga bilder på när jag själv rider så ni får stå ut med min finfina min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0