BIO

Jätte bra film, fast hade jag väntat mig något annat? Men även om även denna film var jätte bra så tycker jag fortfarande att ettan slår allt. Oftast är det ju så, uppföljarna når för det mesta inte upp till första filmens nivå.
Men som sagt, jag är absolut inte besviken och alla borde se den.
Det som gör mig mest frustrerad är att dom slutar filmerna på helt fel ställen. Fast egentligen är det nog helt rätt ställen. Efter ett sådant slut vill alla se nästa film. Väldigt genomtänkt och självklart funkar det.
Men att nu vänta hur länge som helst för att se fortsättningen, det är riktigt segt!
bilder från google


Filmen blir ännu lite bättre tack vare Jacob... hehe.
                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0