RIDTUR HOS MADDE OCH HILMA

Kom nyss hem efter en jätte mysig ridtur hemma hos Madde och Hilma. Jag red alltså Myggan, även Sandra på Aileen och Hilma på Dessie var med på turen. Det gick jättebra och även om Myggan kändes liten så var det inte så hemskt som jag trodde att det skulle vara.
Efteråt när vi hade fixat med hästarna gick jag och Hilma ut i hagen och fotade lite, tyvärr var vädret väldigt tråkigt så dom flesta bilder blev inte alls bra... Dessie, Aileen och Myggan var även väldigt tråkiga och stog mycket hellre och åt istället för att posa framför kameran.
Lillan

Harry

Också "fölis", Raindance - som har blivit väldigt stor sen jag var där senast!



/VICTORIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0