TJUVARNAS JUL

Tjuvarnas jul är alltså namnet på årets julkalender. Har sett 4 avsnitt av den nu SVT-play eftersom jag inte har tid att se den på mornarna och oftast inte heller på kvällen.
Men jag är iallafall väldigt posetivt överaskad och det verkar vara en mysig och bra kalender, speciellt om man jämför med dom flesta som visats dom senaste åren. Charlie, den lilla ungen är verkligen hur söt som helst och lite gulligt kaxig och framåt.
Årets julkalender får alltså hittills en hiss ifrån mig!

En annan julkalender på senare år som också enligt mig ska ha en hiss är kalendern, en riktig jul. Det var den kalender jag och Douglas fick i år och den är också väldigt mysig och bra.
Så alltså ska man egentligen inte säga att julkalendrarna blir sämre och sämre, för några ljusglimtar finns det. Även om inget går att jämföra med dom från "förr i tiden".

Elfrid, tomtenissan gör en del klockrena saker och kläcker ur sig väldigt roliga kommentarer då och då. Hon gör att hela julkalendern blir väldigt rolig och man får skratta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0