HÄSTAR


Thihihih, gissa vem som har 2 stycken hästar, 100 meter utanför dörren att pyssla med och rida resten av sommaren? :')

2 stycken D-ponnier. En av dom är fjording och den andra skulle jag tro är någon korsning.

Dom kom idag så nu på kvällen skulle jag och min lillebror gå dit och hälsa lite på dom.
Vi står där och kliar dom och helt plötsligt hör jag hur han säger "Tror du att man kan gå här?", jag hann inte mer än att kolla dit, så står han i ett "hål" av koskit!
Han sjönk ner till knäna, så som tur var så var det inte så djupt. 
Ena foppatoffeln tappade han där nere så den fick mamma komma och fiska upp med en staketstolpe.

Jag trodde allvarligt jag skulle dö av skratt där ett tag, medans ungen står och grinar för sin saknade foppatoffel så står jag där och skrattar som aldrig förr. Snäll storasyster här!

Kan ju säga att jag var snabb in och hämtade kameran, så ni kan ju få se bilder ni också... så kan ni ha lite roligt såhär på måndagskvällen. 
Bilder på hästarna kommer imorgon!



detta ska alltså föreställa foppatoffler!


Trackback
RSS 2.0