JOBBAT


Noll uppdatering idag också.
Idag är det faktiskt inte för att jag har varit på stallet, istället har jag varit på pappas jobb hela dagen.
Vad gör man inte för pengar?

Kvällen kommer spenderas framför datan eller i soffan framför tvn.
Är väldigt trött eftersom det egentligen inte var meningen att jag skulle jobba idag.
Blev uppdragen strax före 7 imorse, gick och la mig vid 1 någongång?
Känns annorlunda att ha sovit så lite eftersom jag har sovit rätt länge varje dag hela sommarlovet.

Ska gå ut till Nisse och Nicke någongång också, får se om jag orkar ta med mig kameran eller inte...

Eftersom jag inte har någonting att göra ikväll ska jag försöka skriva ihop några inlägg också, vad vill du läsa om?

Eftersom inlägg utan bilder är så tråkiga så måste jag lägga upp en bild!



Trackback
RSS 2.0