PRESENTATION



Tjatja bloggen!
... för det var väl så man skrev?

 


 


Haha, men iallafall. Kan ju börja med att säga välkommen till min blogg, jag ska alltså försöka mig på att blogga.
Vi får väl se hur länge det håller!
Bloggen kommer till allra största del handla om mitt största intresse, hästar.
Det kommer antagligen också komma upp en massa bilder, då mest på hästar eftersom jag nu väntar på att få hem min systemkamera. En NIKON D3100.
Det är också största anledningen till att jag startar bloggen, för hur kul är det att knäppa en massa bilder utan att ha nånstans att lägga upp dom?


Jag heter alltså Victoria Mickelsson och är 14 år (jag tycker att 96:a låter bättre eftersom jag fyller år så sent på året...)  Alltså ska jag börja i 9:an till hösten.
Som sagt så går i princip all min fritid åt till att vara på stallet, på ridskolan Delsbo kör- och ridsällskap.
Jag har nu ridit i ungefär 6-7 år.
Tiden som blir kvar spenderar jag med dom kompisar som inte håller på med hästar.
Även fota kommer antagligen bli ett stort intresse nu eftersom jag redan innan tyckte att det var väldigt roligt.

Jag har ingen egen häst men rider på DKRS och där har jag en favorithäst, Petra.
Henne har jag varit skötare på i snart 5 år.
Hon ägs inte längre av ridskolan men står ändå kvar där av olika anledningar... mer om henne i ett seperat inlägg!
Det händer också att jag rider andras hästar så jag rider minst en gång i veckan.


Något mer kan jag inte komma på att skriva, det är verkligen grymt svårt att skriva om sig själv...
Men nu är iallafall det första inlägget gjort, även om det blev väldigt rörigt!



*Bjuder på en bild på mig och Petra, tur att ponnyn är söt iallafall!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0