TROLLSKOG


Idag har jag varit i någon slags "trollskog" i någon timme, åkte sedan vidare till Hudik och åt middag där.
En helt okej dag faktiskt...
Blev några bilder när vi var i trollskogen men dom är absolut inte bra eftersom det var så grymt tråkigt väder.
Som tur var regnade det nästan inte alls den tiden vi gick i skogen!







ÄLSKADE verkligen frågorna också :')




Faktiskt en mysig dag på ett okej mysigt ställe!

Snart åker jag och säljer korv på stämman........ kul när mamma lovar saker till andra som jag absolut inte vill! -.-


Kommentarer
Postat av: Elin

Jätte fin blogg verkligen!

Vad har du för ponny?

Om du vill kan du ju alltid vara med och tävla om dom nya Magic Bruch borstarna på våran blogg! Men du får skynda dig bara 4 dagar kvar ^^

2011-07-16 @ 23:18:42
URL: http://teampf.blogg.se/
Postat av: Elin

gulligt ställe! vars är de? haha lätt att jag skulle kunna åka dit.. :')

2011-07-17 @ 13:17:07
URL: http://annier.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0