DRA IGÅNG BLOGGEN IGEN?

Bloggsuget börjar sakta men säkert komma tillbaka. Än lovar jag inget men ska verkligen försöka komma igång igen. Väntar nu på att vintern ska dra igång, för vem vill ha en höstig header när det börjar gå emot vinter? Ska alltså så fort det kommer lite snö dra mig ut och fota lite vintriga bilder som går att använda. Börjar tröttna starkt på den header jag har nu, JAG VILL HA PHOTOSHOP!

Men iallafall, nog om det. Har inte hänt alls mycket sedan senast jag bloggade, det gamla vanliga, skolan som tar hur mycket tid som helst, stallet och kompisar. Allt flyter på helt enkelt.
Men snart är det ju faktiskt iallafall jullov, väldigt efterlängtat - även om det var höstlov nyss... alla prov som vi ska ha nu innan lovet känns inte alls lockande och sedan nationella prov efter jul, hm.
Inte så mycket mer att skriva om nu, drar igång bloggandet med några, förhoppningsvis, roliga inlägg imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0