RÖD OUTFIT





Detta är en outfit som jag tycker är snygg och som jag absolut skulle kunna tänka mig att använda om jag tävlade - skulle jag däremot "bara" tävla lokalt hade jag bytt ut kavajen mot en svart tröja.
SJÄLVKLART är det inte endast en tävlingsoutfit heller utan går precis lika bra att använda på träning, om nu någon inte förstod det eftersom det står "Röd tävlingsoutfit".
Men, hade min tävlingshäst varit en fux då hade jag absolut inte satt på den denna outfit. Rött och fux tycker jag bara skär sig och absolut inte passar tillsammans.
Kände att det blev väldigt mycket - "Om", "Tänk om", "Om jag hade" i detta inlägg, men drömma kan man alltid och jag tycker det är kul att knåpa ihop outfitar och sedan tänka mig att jag och "hästen jag inte har" skulle kunna använda det när vi tävlar... (A)



Om man sedan gör om den röda outfiten är det något som jag aldrig skulle använda, varken på träning eller tävling. Det blir alldelse för mycket, USCH!
Rött är en färg som det lätt blir för mycket av, så att matcha ihop det såhär tycker jag blir alldeles, alldeles för mycket. Så här tycker inte jag att man ska göra med en outfit - vilken färg det än är, att ha allt i lika färg är något som absolut inte faller mig i smaken.
Allt som finns på bilden tycker jag är snyggt var för sig, och om det är rätt matchat. Även om hjälmen inte är något som faller mig i smaken eftersom jag tycker det är snyggast med svart eller marinblå ridhjälm.
Men är det en liten ryttare på en b-ponny kan det bli en helt annan sak, har dom då till exempel allt rosa kan det ändå bli gulligt - men det enbart för att det är en liten ryttare+ponny, jag tycker ändå att det är för mycket.

Detta är alltså min åsikt och jag gör det absolut inte för att vara taskig mot någon!

Kommentarer
Postat av: HannaaL

okej :) Takk! :)

2011-11-02 @ 18:14:55
URL: http://hannaaljungberg.blogg.se/
Postat av: Sofia Fransson

2011-11-02 @ 21:39:21
URL: http://h
Postat av: s

2011-11-02 @ 21:39:32
Postat av: Sofia Fransson

Fin blogg :))<3

Vill du vara med i veckans blogg?!

Följa varandra på bloglovin? :P

2011-11-02 @ 21:40:21
URL: http://hopperyttaren.blogg.se/
Postat av: Emelie

Håller med helt och hållet! :)



Besök gärna våran blogg:D

2011-11-03 @ 10:58:57
URL: http://ponnygodis.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0