SEG SÖNDAG

Uppdateringen har legat på 0, men tog vara på dom sista höstlovsdagarna.. då har inte datan hunnits med riktigt så mycket  som jag egentligen skulle vilja.

Detta kommer nog iallafall bli en väldigt seg söndag, vädret är sämst så blir nog bara att sitta inne och ha tråkigt. Då kanske bloggen hinns med ordentligt iallafall!
Det är iallafall väldigt skönt att när dom flesta andra går tillbaka till skolan imorgon så har jag nästan en vecka till "lov". Visst jag har praktik och kommer nog få jobba ordentligt - men jag ser det absolut inte som något tråkigt, det är nästan så att jag har längtat till att lovet ska ta slut.
Sätter verkligen igång ordentligt imorgon, åker till Hagmyren runt 9-10 skulle jag tro och blir nog där i princip hela dagen. Sedan är det ju även måndag, alltså har jag min ridlektion på kvällen.
Så det blir verkligen en lååång hästfylld dag eftersom jag inte rider lektion förrens 20.10, underbart!

Ska försöka fixa ihop några inlägg under dagen, till veckan blir det antagligen en väldigt bra uppdatering eftersom jag kommer ha något att berätta om varje dag. Fast det beror ju eoförsig på hur slut jag är på kvällarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0