BLOGGFRI

Har inte haft någon lust, tid eller ork till att blogga dom senaste dagarna.
Det är iallafall grymt skönt med helg nu och både gårdagen och dagen spenderas/spenderades bara hemma med familjen framför tv:n och datan. Har varit upp till stugan i någon timme idag också, körde lite fyrhjuling med lillebror bara.

Idag ska jag även försöka att få till lite matteplugg, morgondagen är fullproppad med hästgrejs. Så ingen bra uppdatering under dagen, men har säkerligen lite att blogga om när jag kommer hem.
Åker ner redan vid 9 skulle jag tro, är Uffe-träning där hela dagen så kameran följer med. Vid 1 rider våran ridgrupp upp till Sättjära återigen för att hoppa lite terränghinder. Imorgon kommer jag rida Evita.
Blir nog att jag stannar kvar ett tag på stallet även efter det eftersom det fortfarande är hopptävlingar. Härligt med en riktig heldag där!

Imorgon åker min mamma och mormor till Ullared så ska även sätta mig och skriva en lista, nya ridbyxor är ett måste! Sedan vill jag ha "vanliga" kläder också....
thihi, söt Evita i somras :')




Kommentarer
Postat av: Moa

jättehärliga bilder :)

2011-10-20 @ 19:33:05
URL: http://skothaastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0