FILMER

Kvällen har gått åt till filmmys med lillebror, vi har kollat på förortsungar.
Det tycker jag faktiskt är en urgullig film som helt klart är värd att se! Vi har bara käkat glass och suttit i soffan och haft det bra, härligt måndagsmys som början på lovet.

googlebild!

Igår var jag ju även iväg på bio tillsammans med familjen, kollade som sagt på Svensson Svensson.
Jag tyckte faktiskt inte att den var sådär super bra och rolig som jag tycker att allt annat man sett med dom är. Så iallafall jag blev besviken. Det roligaste av allt var nästan att kolla på hur totalt ointresserad Dogge var av filmen - sen gjorde det inte det hela sämre att han asgarvade så att det måste ha hörts över hela Hudiksvall åt det enda skämt som han förstog...
Så det var inte en film som direkt passade 8-åringar, och enligt mig är det det sämsta jag sett av Svensson Svensson. Det som gör det ännu tråkigare är att det enbart är Gustav och Lena som är med från tidigare...

Kommentarer
Postat av: Therese

Frågestund på bloggen.

Jag svarar på frågorna i ett inlägg.



Välkommen in i min hästvärld ;)



Kram =)

2011-10-31 @ 20:50:32
URL: http://teziie.blogg.se/
Postat av: hanna

nej, det är klart.. Men du får göra en egen "spelgubbe" så du inte förstör mina fina framgångar! Fast du får gärna borsta lite på min stjärnhäst om du inte lovar att göra den illa :)

2011-11-01 @ 00:00:06
URL: http://dkrsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0