FULLT UPP!

Idag var jag tillbaka på skolan igen, mår inte helt 100 men så pass pigg att jag orkade med en skoldag. Dagen har verkligen varit fult upp hela tiden. Efter skolan var det bara hem och skriva,skriva,skriva, hade då 2 timmar på mig att göra klart musikuppsatsen. JAG HANN!
Åkte sedan ner till stallet för att vara med på US-mötet, det innehöll väl inte så jätte mycket men vi pratade lite om hopptävlingen vi ska ordna nästa torsdag.

Nästa torsdag har alltså vi i US en hopptävling, Buscupen omg. 3, hoppning med maskeradhoppning för dom som vill. Vi har 3 stycken klasser/nivåer, 30cm - 50cm - 80cm. Första klassen är en stilhoppning medans det i dom andra två är omhoppning som vanligt.
Det kommer säkert gå super bra, vill någon vara funktionär vore det super!
Tove och Mystik


Kommentarer
Postat av: Elin

sv; du kan skicka bilderna till [email protected]

2011-10-28 @ 16:25:40
URL: http://eliinswiing.bloggplatsen.se
Postat av: Tove O

Hej, kommer du ihåg att anmäla mig på Mystik i 80cm?

Kram // Tove

2011-10-29 @ 22:36:23
URL: http://lillatoove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0