MÅNDAG

Morgonen började med att jag blev väckt av att min lillebror stog och kollade på mig, kan man verkligen vakna av sådant? Douglas lovade iallafall att han inte hade varken pratat eller låtit på annat sätt.
Jag klev alltså upp klockan halv 9 första dagen på lovet... - så går det när man är ensam hemma tillsammans med Douglas. Då klev jag upp och kollade på Harry Potter tillsammans med honom, allt för att vara snäll!

Resten av dagen vet jag inte riktigt hur den kommer se ut, blir nog bara hemma och softar. Känns ändå som en helt okej början på lovveckan.
Imorgon och på onsdag är jag hästvakt, ska ner och fixa lite med Tille. Mocka, borsta&visitera, väga upp hö och ge mat - helt enkelt det vanliga. Är det bra väder tror jag att jag åker ner till stallet någongång mitt på dagen imorgon, kamera får följa med för alltid händer det något spännande där nere.
mysiga bilder från en härlig sommarkväll...


Eftersom inlägg utan bilder är tråkiga tänkte jag ladda upp någon fin bild på Tille, men upptäckte att jag inte hade någon. Det ska försöka fixas imorgon!
Hittade istället en mapp jag helt glömt bort och bjuder på bilder därifrån istället.


Kommentarer
Postat av: hanna

du måste ju spela det grymma spelet?! :D:D

2011-10-31 @ 17:05:44
URL: http://dkrsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0