RASMUS

Nyss kommit hem efter min ridlektion, så blir det när man börjar rida klockan 20.10. Men vi är framflyttade eftersom vi nästan alltid drog över lite förut, så då är det bra att vara sist.
Red iallafall Rasmus och vi hade markarbete, en väldigt nyttig övning som faktiskt passade mig och Rasmus väldigt bra. Rasmus kändes pigg och framåt idag vilket var väldigt roligt eftersom han annars brukar vara lite svår att få igång ordentligt.

Alla fattar min superskillade paintritning? :D
Men för dom som då inte förstår den kan ju jag vara snäll att förklara,
rödbruna streck = travbommar
rosa streck = galoppbommar
svart linje = TRAV
brun linje = GALOPP
vita fyrkanter = sockerbitar
grön fyrkant START
röd fyrkant = "MÅL"
Denna bana rullade vi alltså runt på, en rolig och nyttig övning!


Får se hur uppdateringen blir imorgon, har tyvärr inte hunnit fixa något tidsinställt. Men är inte riktigt 100 på att jag ska på skolan, förkylningen blir bara sämre och sämre... är jag hemma blir det något inlägg annars får ni stå ut tills jag kommer hem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0