STARTA UPP IGEN?

Bloggidéer börjar nu återigen komma upp i huvudet, så som det känns nu startar bloggen upp lite mer ordentligen nu igen. Lovar inget, men är faktiskt taggad för att dra igång den igen!
Dom flesta prov/inlämmningar som ska vara klara innan lovet är nu faktiskt fixade, endast ett HK-prov imorgon, måste plugga som attan idag, och sedan har vi en musikuppsats som ska lämnas in på fredag.
På lovet kommer det nog absolut finnas tid till att blogga, veckan efter lovet har jag även min prao. Ska praoa på Hagmyren, en travbana/travstall i Hudiksvall. Då har jag ju iallafall något att blogga om..

Men iallafall, dagen kommer spenderas tillsammans med HK-boken, men nåt inlägg ska jag säkert kunna få till. Var ner till stallet och fotade när Gustav red igår, så bilder ska skickas till honom och några kommer säkert upp här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0