FIXA INFÖR TÄVLING

Så, en dag utan bloggning men nu ska jag ta tag i det igen.
Idag blir det att åka ner till stallet för att hjälpa till att fixa inför tävlingen som är imorgon.
Vi ska bygga bana och fixa lite överallt på anläggningen.

Kameran följer med båda dagarna, även om bilderna självklart blir roligare imorgon!
Ponny och häst är ihopslagna till samma dag eftersom det inte var så många startande.
Faktiskt väldigt måna hemmaekipage så det blir kul.
Idag blir det kanske att fota lite på hästarna i hagen, sedan kanske det är någon som ska rida också? Jag åker iallafall ner till halv 3-3 någongång.

Får se om jag hittar på något att skriva om så kanske jag fixar något tidsinställt, annars är bloggen lite off tills jag kommer hem igen.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Fin häst! :D

2011-09-17 @ 20:33:04
URL: http://ourhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0