GODNATT

Kvällen har gått åt till att fixa lite grejs inför imorgon, till exempel färgade jag håret och jag har även gjort klart matten. Har också kollat på Idol och gjort iordning ett tidsinställt inlägg tills imorgon. Får se om jag hinner slänga upp något inlägg den tid jag är hemma mellan skolan och stallet imorgon. Ska ju även hinna äta och byta om.

Jag rider ju iallafall lektion imorgon, vad jag har hört så ska vi hoppa bana?
Jag är supertaggad kan jag ju säga, jag har inte hoppat "ordentligt" på hela sommaren.
Inlägg om ridlektionen kommer ev. upp på kvällen om jag hinner annars kommer ett utförligare inlägg på tisdag.
Tycker jag har varit riktigt duktig att hålla igång bloggen nu i helgen, nu gäller det bara att fortsätta med det också.... önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0