LÅNG DAG

Äntligen hemma efter en lång, jobbig dag.
Slutade skolan halv 4, var hemma vid 4 och redan 20 över åkte jag tillbaka till Delsbo.
Hem och äta och byta om bara. Åkte alltså till stallet för att hjälpa en liten tjej eftersom hennes mamma inte kunde. Dom red ut, faktiskt väldigt skönt med en timmes promenad efter en lång dag inne i skolan.
Hon red Ärtan och allt flöt på jätte bra, underbara ridskolehästar!

Nu när jag kom hem så är det bara att börja att fixa en massa. Vi ska nämligen fota till skolkatalogen imorgon, sjukligt taggad! Eller inte....
Kläder måste fixas, håret helst plattas igenom (så att jag inte ska behöva kliva upp så hemskt tidigt imorgon...), har även lite annat smått som måste ordnas.
Nu har jag en paus framför datan, men tyvärr blir det nog inte någon mer bloggning ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0