ROLIGT MINNE

Har ingen aning om vad jag ska blogga om, men eftersom inte bloggen ska stå helt still när faktiskt besökstatistiken ökar sakta med säkert... så kan jag ju ladda upp en "favorit i repris".

det dära brungråa äcklet är alltså kobajs... (a)



Något jag inte kommer glömma på länge, hjälp vad jag skrattade!
Det kan jag ju säga att Douglas också gjorde, enda tills han märkte att hans ena foppatoffel var kvar där nere i  bajshålet. Hans min då, OBETALBAR kallas det.
Sen började han stortjuta.
Kan ju tala om att jag garvade exakt lika mycket ändå ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Ja, supersött! Förstår inte hur folk kan behandla djur så illa att polisen måste omhänderta dem.. :S

Hade velat ta emot allihopa om jag kunnat!

2011-09-13 @ 22:03:46
URL: http://minridtravare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0