TIDSINSTÄLLT - SCHABRAK

Tänk om man hade haft en egen häst... och en massa, massa pengar då förstås.
Då skulle jag bli helt shoppinggalen, det finns ju så mycket snygg hästutrustning. Sedan att det även finns mindre snygga saker är ju faktiskt självklart.




Detta är alltså några utav dom väldigt många schabrak som fortast möjligt skulle hamna i min ägo om häst och pengar fanns. Sedan är det ju så, om man ska leta fram snygga schabrak på internet, då tar man märkesschabraken - eller jag skulle tro att dom flesta gör det iallafall.
För hade jag pengar skulle jag nog faktiskt bara köpa märkesschabrak, just för att pengarna fanns. Sedan tycker jag absolut att schabrak "utan märken" också kan vara supersnygga, men så är det ju.
Vissa märkesschabrak är snygga, andra inte. Vissa "ickemärkes"schabrak är snygga andra inte. That's it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0