Datakrångel

SM-guld, SM-guld, SM-guuuuuuld - GULDET ÄR HEMMA! Där har ni anledningen till att jag inte bloggade igår kväll. När jag kom hem efter skolan idag funkade inte internet, men har nu kommit igång igen. Datakrångel gillas inte...

Ikväll är jag barnvakt, men Douglas sätter jag nog framför tv:n, här är det världscupfinal som gäller. Vi har iallafall laddat upp med godis så det blir nog en mysig fredagskväll.

Imorgon åker jag eventuellt ner till stallet och fotar hoppträning, just nu verkar det mindre troligt med tanken på vädret utanför fönstret. Vad har hänt, var inte våren på väg nyss? Vi får helt enkelt se, jag hoppas på bättre väder!
En brynäsbild är självskriven en dag som denna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0