Fotar inte idag

När jag vaknade låg det snö på marken som nu smällt bort nästan helt. Men vädret är fortfarande inte alls bra så jag åker inte och fotar Uffe-träningen idag, kanske imorgon om vädret då är bättre.

Jag måste säga att det var väldigt skönt att få sova "länge" idag, jag vaknade av att Dogge studsade boll mot en dörr och att mamma dammsög - men jag sov ändå betydligt längre än vad jag gör när det är skola så det funkar. Vad jag ska hitta på idag har jag ingen aning om, men jag stannar nog iallafall inne, det känns inte så lockande att gå ut i det gråa och tråkiga vädret. Jag ska fixa bilderna på Gustav och Twinkle och sedan skicka dom till honom och lägga upp några här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0