Sista dagen som barnvakt

Idag är den sista av tre dagar som jag är barnvakt. Några större problem har det inte varit utan Douglas har faktiskt varit riktigt snäll, låtit mig sova tills jag vaknar till exempel - det hade jag inte väntat mig. Sedan har ju jag fått mitt rum städat också, så dagarna som barnvakt har varit helt okej.

Det härliga vårvädret har äntligen kommit tillbaka och solen strålar återigen. Vi måsta självklart passa på att gå ut en stund så vi spelade lite fotboll ute på gräsmattan. Härligt när man kan göra det utan jacka och med solglasögon på. Vid 3 kommer pappa hem och då åker vi direkt och hämtar mamma i stan och sedan styr vi kosan mot Gävle. Lagomt nervöst, men skönt att dom redan har 1-0 i matcher - annars hade det varit olidligt.

Medans jag är i Gävle så kommer bloggen hållas igång ändå, ska sätta mig och skriva några tidsinställda nu som kommer upp under eftermiddagen/kvällen.
Arkivbild - Fina Myggan, tänk att det i princip alldeles nyss var snö överallt och nu är den helt borta - underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0