Slut på lovet?

Mitt lov är i princip över redan nu, eller inte ordagrant, men jag har ingen sovmorgon kvar... :(
Imorgon har jag stalltjänst, inte det absolut roligaste att ha på ett lov, men jag tycker ändå attdet är mysigt. Hästarna blir alltid så glad när man kommer, *host*, så länge man är snabb med att hämta mat. Men när dom väl fått sitt hö är det riktigt härligt att gå runt och småfixa lite och lyssna på deras tuggande.

Alltså, en heldag på stallet imorgon.
Morgon, kl 07.00
Lunch, kl 12.00
Middag, kl 16.00

Hon som vi har stalltjänst med tar kvällen eftersom vi tar lunchen, skönt att inte behöva vara där varje pass. Jag kanske ska ta med kameran så jag kan visa lite mysiga morgon-stallbilder för er när jag kommer hem? Vi får se.
På söndag åker jag till Söderhamn, jag följer med Tove som ska tävla där tillsammans med ridskolehästen Mystik. Det är så roligt att tävlingarna har dragit igång igen! Jag hoppas att tävlingen hålls ute, det är så mycket roligare att fota då - kameran följer självklart med då också.

Alltså, ingen mer sovmorgon detta lov för mig. Men det händer "hästiga" saker, så det är det värt!
Mystik och Tove på våran hemmatävling i somras.


Kommentarer
Postat av: kajsa

söt häst!

2012-04-14 @ 02:03:11
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0