Stalldag

Vakna, stallet, hem, kolla på film, stallet, hem, äta, kolla på hockey, stallet, hem och slutligen kolla på fortsättningen av matchen. Helt enkelt fullt upp hela dagen!

Men stalltjänsten flöt på väldigt bra, vi var 5 stycken. 2 vuxna (mamma med en begränsad hästvana...) och två mindre barn, men allt gick alltså väldigt fort och smidigt - skönt. Brynäs lyckades vinna också, vilket gjorde dagen till en toppendag, 4 matchbollar för att ta hem SM-guldet. Jag däremot tror att det sker redan imorgon, JAG VILL HA BILJETTEEEER, JAG VILL VARA DÄR!!!

Det blir tidigt i säng ikväll, åker med pappa till Delsbo imorgon när han börjar jobba... vi åker redan kvart över 6, ibland undrar jag varför vi ryttare utsätter oss för detta egentligen. Men saken är den att det är värt det när man väl har kommit upp ur sängen är på väg och när man sedan är där.


Kommentarer
Postat av: Hanna

vi åker vid halv 9 ;)

2012-04-14 @ 23:03:43
URL: http://dkrsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0