Stallet

Jag åkte ner på stallet någon timme idag ändå, jag kollade på dom två ponnygrupperna.
Kameran fick inte följa med eftersom det var väldigt grått och tråkigt väder när jag åkte hemifrån, ett misstag skulle det visa sig, lagom till den andra gruppen kom solen fram och det blev riktigt fint väder.

Istället åker jag ner och fotar tidigt imorgon, eller tidigt och tidigt, till klockan 10. Det är verkligen superroligt att träningarn har börjat hållts ute, me and my camera like!
Jag lovade även att jag skulle skicka bilder till Emma på henne och Freud, Emma har tillsammans med Hilma bloggen http://ponnytjejjerna.devote.se/. Så det är vad jag ska roa mig med senare ikväll.
Visst är dom söta? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0