Utrustning vid tävling

Något som jag tycker är roligt att kolla på när man är ute på tävlingar är utrustningen.
Den varierar väldigt stort från ekipage till ekipage, färgglatt eller inte, utstickande eller inte - skillnaderna kan vara många. När jag började följa med på tävlingar för ett x-antal år sedan var det annorlunda, många av ryttarna hade då vitt schabrak (vid hoppning då) medans det nu är väldigt få som använder det.

Allt varierar, alltifrån kavaj till handskar och schabrak till ridstövlar. Som sagt, roligt att lägga märke till dom många olika saker det finns att välja på. Tänk om jag hade varit rik...

Detta är kanske jag kan göra med bilder från dressyrtävlingen idag och sedan jämföra med dessa bilder. Jag tror att det skulle bli en väldigt stor skillnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0