Vad gör jag när jag startar datorn?

När man startar datorn så tror jag att dom allra flesta har en bestämd "ordning" på vad man gör. Iallafall jag har det!

Först och främst så kollar jag DKRS hemsida, den finns självklart som startsida.
dkrs.se


FACEBOOK! Kollar igenom topphändelserna lite snabbt, facebook är ett måste men egentligen är det lite uttjatat... men klara mig utan det, haha aldrig! ;)

♥ Efter facebook väntar alla bloggar under "favoriter", hur lång tid denna punkt tar beror helt på hur många som har uppdaterat och med vilka sorts inlägg. Tidskillnaden på att kolla igenom några bilder och läsa ett åsiktsinlägg är stort. Vilka bloggar som finns i favoritlistan tar vi en annan gång, väldigt många är det iallafall...

♥ Som fjärde punkt, blogg.se. Bloggar och kollar lite allt möjligt på min egna blogg.

Vad jag gör sen varierar väldigt mycket, men detta är dom fasta punkter som följs varje gång jag sätter mig vid datorn. Jag har ingen förklaring till varför det blir denna ordning, det bara blir så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0