Effektiv

Jag satt fast vid datan till klockan 7, men sedan har det varit ordentlig fart här i lägenheten. Jag har hunnit städa, diska och duscha, riktigt bra gjort om jag får säga det själv! 

Jag har också valt kläder tills imorgon, fast jag kan nog hinna ändra mig några gånger. Imorgon börjar på något sätt allvaret. Vi ska nu gå efter det riktiga schemat (som jag inte fattar någonting av...). Jag tror jag har lyckats lista ut att jag har sovmorgon och börjar klockan 09.20 imorgon. Detta är alltså vad jag tror och schemat stämmer inte helt ännu, fast det är ju inte mitt fel. Jag kommer inte att ta med min dator imorgon, jag hoppas att jag har förstått också det rätt... men vi har inga skåp, och vem orkar släpa runt på en dator hela dagen? 

Eftersom jag har varit så effektiv under kvällen kan jag nu ta det lugnt ett tag innan jag går och lägger mig. 
Bästa hästen, imorgon börjar ridlektionerna igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0