En helt vanlig torsdag

Jag sitter här just nu med ett internet som faktiskt verkar ha bestämt sig för att funka, underbart! 
Planerna för dagen är egentligen inte speciella. Jag ska laga mat tillsammans med lillebror, åka till lägenheten och fixa det sista så att jag kan sova där i helgen, sedan ska jag också vara barnvakt ikväll. 

Nu när jag har ett internet som fungerar kan man tro att bloggningen kommer ligga på 100. Det är jag tyvärr inte så säker på... eftersom jag eventuellt ska sova i lägenheten - där jag ännu inte har något internet kan det bli lite som det blir. 
Vad säger man... aja, jag måste ju bjuda på mig själv ibland också! 


Kommentarer
Postat av: Lowa Grann

Härligt att internet fungerar igen :)

2012-08-09 @ 14:24:40
URL: http://lowagrann.blogg.se/
Postat av: Tove O

Fin du är Vickan! :)

2012-08-10 @ 00:43:44
URL: http://lillatoove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0