Ett Internet som inte funkar

När jag äntligen hade bestämt mig för att börja blogga igen och blogglusten faktiskt började smyga sig tillbaka. Tack vare åskvädret för några dagar sedan så har vårat internet lagt av helt, jag hoppas verkligen att det kommer tillbaka snart. Däremot ska jag så fort vi har fixat internet till min lägenhet börja spendera stor del av tiden där och då ska även datan flyttas dit = bättre uppdatering. 

Just för tillfället vet jag inte när datorflytten blir av, men förhoppningsvis så fort som möjligt. Innan det ska jag verkligen försöka uppdatera så mycket som jag bara kan, men jag vet inte hur mycket det blir. 

Kommentarer
Postat av: Lowa Grann

Oj, stackars dig som inte har internett :(

2012-08-08 @ 18:43:59
URL: http://lowagrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0