Hemma och vänder

Tittar in här och säger hej innan jag vänder och åker ner på stallet. Jag har hunnit med att göra min andra måltid här i lägenheten, makaroner och köttbullar - otroligt avancerat! Alldeles strax ska jag byta om och cykla ner till stallet där jag ska hjälpa till på skötarlägret även idag. 

Första dagen på gymnasiet var faktiskt helt okej. Vi gjorde inte alls mycket utan det var enbart upprop och information. Jag tror iallafall att det kan bli riktigt bra med både klassen och själva skolan, även om det var lite stel idag. Så antar jag att det är för alla första dagen. Imorgon är det också mycket information och lära känna klassen, vi ska också få våra datorer. 

Random-bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0