Lång och härlig dag

Var i lägenheten vid halv 9, gick in dit en snabbis och cyklade sedan ner till stallet. Där hade alla lägerbarn börjat göra "sina" hästar fina, med blommor i man och svansar, inför avslutningen. När deras föräldrar kom hade dom en liten uppvisning, dom red en bana med slalom, bommar, ett litet hinder och så vidare. Jag hjälpte till nere på banan och gick med två av barnen, dom två som delade på Loppan. 
Denise och Loppan

Efter lägeravslutningen åkte jag, Sandra och Gustav upp på Ede och köpte mat för att sedan sätta oss i cafeterian på ridskolan och kolla på OS - självklart på dressyren. Jag måste erkänna att det faktiskt är segt att kolla på dressyr, speciellt efter att för några dagar sedan kollat på fälttävlans olika moment. Självklart blir det roligare att kolla på svenskarna, men idag var det ju bara Minna Telde som deltog. 

Dagen avslutades med ett härligt kvällspass på Tilles rygg. Vi red dressyr på utebanan, han kändes faktiskt riktigt fin på slutet. Han är verkligen superrolig att rida och jag är så tacksam för att jag får göra det. Gustav var med och fotade så bilder kommer imorgon. 

Kommentarer
Postat av: Lowa Grann

Vad roligt du verkar haft de när du hjälpte barnen. Super fin bild oxå :)

2012-08-03 @ 13:14:18
URL: http://lowagrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0