Tillbaka igen

Eftersom jag har spenderat några dagar/nätter i lägenheten så ligger uppdateringen här på 0. Det är inte lätt att hålla igång en blogg samtidigt som man spenderar tid på ett ställe utan både internet och dator. 

Men nu är jag "hemma" igen - med över 1000 bilder från dom senaste dagarna. Igår var jag i Hudik där det var en ponnyhopptävling, så nu roar jag mig med att skicka bilder därifrån. Är det någon mer som vill ha bilder så är det bara att säga till. Jag har också lite andra bilder som jag kommer visa här på bloggen såsmåningom. 

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag red LD kategori c och hade röda benskydd blått schabrak och blå tröja och startade som nummer 6 :)

2012-08-19 @ 22:29:46
URL: http://www.juliajansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0