7 februari

Första nationella provet är avklarat, nu har jag bara ett x-antal kvar....
Jag tror nog iallafall att vi började med det enklaste, för detta var absolut inte så svårt som jag trodde att det skulle vara. Uppsats som gäller på torsdag och då även godis, vilket gör att det kanske också funkar?
Resten av skoldagan har varit väldigt lugn, hål timmen efter nationella och på dom andra timmarna tog vi det väldigt lugnt. Det här med nationella prov är nog inte så farligt iallafall!

Efter skolan har jag inte gjort alls mycket, har kollat klart på säsong fyra av OTH. Bättre serie får man leta länge efter - om det ens finns något. Grymmare än grymmast är vad det är.
Jag vill ha sommar, NU! Helst redan igår....


Kommentarer
Postat av: Emilia

sv: Tack så mycket, dein är med fin:)

Haft en bra dag??

Kram

2012-02-07 @ 20:50:19
URL: http://emilialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0