Fyra årstider, kontrasterna är stora!

JULI - Sommar


NOVEMBER - Höst

FEBRUARI - Vinter

Här i Sverige har vi 4 stycken olika årstider - Vinter, vår, sommar och höst.
Som ni ser på bilderna ovan är det väldigt stora kontraster i mellan dom, tyvärr har jag ju inga bilder på vår ännu eftersom jag fick kameran i somras har vi aldrig upplevt en vår tillsammans.

Jag tycker att det är bra att årstiderna växlar, iallafall jag skulle nog tröttna om vi hade sommar exakt hela tiden. Men 2 av dessa skulle jag klara mig väldigt bra utan, våren och hösten. Under dessa månader tycker jag att det enbart är grått, geggigt och tråkigt. Visst, det är väldigt fint med höstfärger på träden, men jag tröttnar väldigt fort på det.
Vintern och sommaren tycker jag däremot mycket om, även om vintern gärna kunde bli kortare och ge den tiden till sommaren istället. Sommaren är verkligen min favoritårstid, varmt&skönt, sol&bad - underbart!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Tack! Vad snäll du är

2012-02-25 @ 07:28:03
URL: http://fotopaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0