Inte riktigt som planerat..

Min dag blev alltså inte riktigt som planerat. Pågrund av en äckligt jobbig mensvärk så blev det inget fiske för mig idag. Kände inte för att sitta på sjön hela dagen så istället blev det att jag pluggade hemma.

Jag fixade en liten egen friluftsdag ändå. Jag åkte och red Aileen tillsammans med Hilma som red Myggan. Vi red ut i det varma vädret, plusgrader och jag red tillochmed utan jacka. Våren är på väg! Det blev några härliga galopper och några bustävlingar hann vi också med. Aileen skötte sig super och hon var betydligt lugnare idag eftersom det blåste så förskräckligt förra gången.
Hon är verkligen en super trevlig häst. :)

Den enda bilden jag har på henne, jag måste verkligen ta med mig kameran dit någon dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0