Jag längtar till.....

Sportlovet - En veckas ledigt, en vecka då jag kommer kunna sova ut på mornarna och göra sådant som jag själv vill. Underbart!

Fota på tävlingar - Hopptävlingar utomhus, strålande sol så att man kan passa på att bli lite brun samtidigt. Det finns nog ingenting bättre. Ser verkligen fram emot första hopptävlingen för iår, även om den säkerligen blir inomhus... Jag tror även att det är så gott som bestämt att jag och mamma ska åka till Strömsholm på ponnylag SM i år också. Vi var där förra året, men då hade ju jag ingen kamera. Det ska bli super roligt!


Sommaren - Behövs det en förklaring? Sol, bad och värme. Sommarlov, långa sovmornar och ridläger + tävlingar. (Att jag eoförsig ska sommarjobba behöver man ju inte tänka på nu. Härligt med pengar tills i höst iallafall!)

Skidskytte VM och SM-slutspel i hockey - Sportnörd som jag är, tycker verkligen om att kolla på i princip alla dess sporter. Att utföra det själv, då är det enbart ridning som gäller. Tycker ändå att alla sporter är kul, idrott är favoritämnet i skolan - men det får hålla sig på den nivån.
Alltså börjar skidskytte VM på torsdag, bra inprickat till vårat sportlov. Heja Sverige! Det är också bara några få omgångar kvar i seriespelet och SM-slutspelet i hockey närmar sig med stormsteg. Heja Brynäs!

Några av dom saker som jag längtar till mest just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0