-


Jag är oftast väldigt blyg innan man lärt känna mig.
Känner man mig däremot kan jag prata som bara attan!
Mindre barn däremot har jag faktiskt lätt att börja prata med, det kan bero på att jag började som stallvärdinna på hästlekis när jag var 10 år - har helt enkelt fått träna.
Har också väldigt svårt för att prata inför folk. Men har bestämt mig för att ändra på det, träna,träna,träna och om ett tag göra det som ingenting. Får se om jag lyckas!

Innan jag somnar tänker jag som mest konstiga tankar.
Jag hittar helt enkelt på historier, om folk som jag absolut inte känner - till exempel kändisar.
Ibland blir jag helt inne i min lilla "saga" och blir alldeles för uppspelt för att kunna sova, inte alls bra egentligen alltså. Att jag tänker på något väldigt mycket innan jag somnar gör oftast att jag även drömmer om det, vilket gör att jag inte har en aning om det var på riktigt eller inte när jag somnar.
Kanske känner jag den där personen, eller var det bara en dröm?

En punkt till för att fortsätta på "sova-spåret".
Är det fullmåne tar det timmar för att mig somna. Vet egentligen inte varför, kan inte förstå anledningen till det. Det prickar verkligen in precis också, sover jag dåligt är det fullmåne... Väldigt jobbigt nu när det är skola och man ska upp 6 varenda morgon och inte kan somna förens efter några timmar kvällen innan. Tack vare fullmånen kan jag helt enkelt inte koppla av.

google

Väldigt udda punkter denna gång, men förhoppningsvis får ni lära känna mig bättre, kan göra en till "lista" om några dagar med lite mer hästiga punkter!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!

Nu har jag bytt blogg ifrån http://ryttarre.blogg.se

till http://iinas.blogg.se/ .

Jag tyckte inte att namnet passade med bloggen eftersom jag skrev om allt möjligt, men jag hoppas att du vill fortsätta följa mig där i stället.

Annar får jag tacka för den tid du la ner på min gamla blogg :) <3

(Designen kommer bli bättre straxt )

Kram Lina

2012-01-13 @ 11:51:33
URL: http://iinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0