14. Saker du gör vardagligen

Jag är ju inte i stallet varje dag och gör då aldrig exakt samma saker.
Anledningen till detta är ju att jag inte har en egen häst, dom dagar jag åker ner till ridskolan händer det ju i princip alltid olika saker. Ridlektion rider jag ju för det mesta bara en gång i veckan också...
Men hälsa på hästarna och mysa med någon/några av dom, och mysa med katterna, Sirie och Milo gör jag nästan varenda gång jag är där.
världens bästa. ♥

Till vardags gör jag väl det som även alla andra också gör?
Till exempel, - kliver upp, - borstar tänderna, - går och lägger mig/sover, - sitter vid datan, - kollar på tv. Det är säkert ett antal mer saker men det är dessa jag kommer på nu.
/Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0