Min dag, 11/01/12

För det första, jag skrev rätt! 2012 är det ju faktiskt!
Ännu en dag i skolan och det känns som om det var flera veckor sen vi hade lov. Konstigt att lovet kan kännas så kort och gå så fort - medans dessa två dagar har segat sig fram.
Dagen har ändå varit helt okej, beror nog mycket på att vi ännu inte har några läxor och prov. Himla skönt med en mjukstart.
På svenskan idag gick vi igenom förra årets nationella prov, om nästan exakt en månad ska vi ha vårat första nationella prov - Svenska, Läsförståelse. Ännu är jag inte nervös, men det kommer säkerligen. Mest oroar jag mig för dom muntliga delarna, helst om vi ska prata inför klassen.... fast - något jag måste träna på!

Helt sjukt, jag har en termin kvar av grundskolan.
Om cirka ett halvår är det slut. Även om det känns skönt är det även sorgligt, denna tid kommer aldrig att komma tillbaka.
Kommer även sakna klassen väldigt mycketm, 9B, oftast klockrenare än alla andra!

Nu på eftermiddagen/kvällen har jag varit barnvakt till Douglas, Tv-spel har jag alltså roat mig med hela kvällen. Sämre kan man faktiskt ha det, om någon vecka sitter jag nog med en hel hög med läxor...
detta spelet var det som gällde ikväll! google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0