Ponnyakuten

Har nu nyss kollat på andra avsnitten av Ponnyakuten, säsong 3.
Tror faktiskt att detta kan bli en bra säsong, kanske till och med den bästa av dom 3?
Ponnyakuten är kanske mer ett barnprogram, det visas ju ändå på barnkanalen. Men jag tycker faktiskt att det är roligt att kolla på och jag har inte missat ett enda avsnitt av dom säsonger som varit. Tidigare såg jag alla avsnitt på SVT-play.
Men dom förra åren har man ju legat ett avsnitt före om man kollat på internet, nu gör man inte det längre utan avsnitten kommer upp efter att dom har visats.
Detta gör att jag lika gärna kan kolla på tv:n - skönare att sitta i soffan och kolla och även en bra nog mycket större skärm.

Jag hoppas att dom gör även en fjärde, femte och så vidare, säsong. Ponnyakuten är nog ett av få program som jag aldrig kommer att växa ifrån!

bild - google.se

Kommentarer
Postat av: Tove O

Tack så mycket :D

2012-01-22 @ 21:27:13
URL: http://lillatoove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0