Aldrig varit tröttare

Inatt blev det inte många timmars sammanhängande sömn... somnade vid halv 3 efter att ha kollat klart på andra säsongen av Gosip Girl, vaknade igen vid 4 och kunde inte somna om fören klockan halv 7 pga en hemsk mensvärk. Försökte sova så länge som möjligt, men vid halv 1 var det lika bra att kliva upp. Innan det hade jag tyvärr vaknat några gånger till. Usch, så här trött var det längesen jag var. 

Tack vare detta kommer jag inte göra alls mycket idag, bara ta det lugnt. Jag har också insett att jag inte har varit på stallet under hela denna vecka, jag måste därför verkligen ta mig dit imorgon. Då börjar ett nytt läger, långrittsläger tror jag att det är. 

Världens bästa! 


Kommentarer
Postat av: Lowa Grann

Så söt bild <3 Ha de så bra i stallet då rå :D

2012-07-23 @ 12:46:29
URL: http://lowagrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0