Hem ljuva hem

Jag sitter hemma, vid min dator - med stor skärm, med min säng bara några meter härifrån där jag ska få sova inatt. Som jag har längtat. Även om det är otroligt mysigt och roligt att vara på semester så är det minst lika skönt att komma hem också. 

Vi har ett x-antal påsar med oss ifrån Ullared, jag har köpt väldigt mycket både ridkläder och vanliga kläder som jag ska visa här på bloggen imorgon. Jag orkar inte fixa med det ikväll utan nu ska jag istället ta tag i ridlägerbilderna från förra veckan. Dom ska redigeras och skickas. 
Dessa bilder ska jag ta tag i nu, ett hoppass för andra gruppen.

Kommentarer
Postat av: Emma - hästblogg

sv: tack så mycket! Detsamma:D Har du någon egen häst?:)

2012-07-07 @ 07:44:15
URL: http://crystallheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0